Ieder jaar publiceert Great Place to Work de lijst van Best Workplaces van Nederland. Al een aantal jaar doen wij als organisatie mee aan dit onderzoek. Great Place to Work is een wereld voor onafhankelijk branchemarkt onderzoek. Het onderzoekt de cultuur binnen een organisatie. Wij zijn er trots op dat we in 2018 op de 8ste plek zijn geëindigd in onze categorie!
Het onderzoek van Great Place to Work biedt ons een onafhankelijk meetmoment dat wij ieder jaar gebruiken om onze hele organisatie tegen het licht te houden en te bepalen wat we als organisatie goed doen maar vooral waar we nog kunnen verbeteren. Aan de hand van het resultaat wordt ieder jaar door een werkgroep bepaald waar we het opvolgende jaar aan gaan werken en hoe we dat als groep het beste aan kunnen pakken. Zo zijn we met zijn allen altijd bezig onze organisatie te verbeteren.
Bij Squerist is de organisatiecultuur heel belangrijk. Voor ons gaat het er niet om hoe hoog wij eindigen tijdens de Best Workplaces Award. Wij gebruiken dit onderzoek als een tool om kwalitatief te meten hoe het met de medewerkers gaat. Voelen de medewerkers zich verbonden met organisatie en hebben zij een goed gevoel over Squerist? Dat is heel belangrijk voor Squerist, vooral ook nu de medewerkers vanuit huis moeten werken.
Great Place to Work kijkt zowel vanuit het perspectief van de medewerker als vanuit het perspectief van de werkgever naar een organisatie. Het medewerkersonderzoek wordt ook wel de Trust Index genoemd. De Trust Index geeft inzicht in de mate van vertrouwen, trots en plezier binnen Squerist. De Trust Index wordt anoniem ingevuld door medewerkers van de organisatie. De Trust Index bestaat uit zestig stellingen op vijf verschillende gebieden: geloofwaardigheid, respect, kameraadschap, eerlijkheid en trots. Een stelling die medewerkers bijvoorbeeld voorgelegd krijgen, luidt als volgt: “Iedereen wordt binnen deze organisatie hetzelfde behandeld”.
Het werkgeversonderzoek van Great Place to Work wordt ook wel de Culture Audit genoemd. Dit jaar is wereldwijd de stap gemaakt naar Great Place to Work For All. In het werkgeversonderzoek staan sindsdien inclusie, gedurfd leiderschap en staan waar je voor staat centraal. De kernwaardes zijn vertrouwen, effectief leiderschap, innovatiekracht en gedurfd leiderschap. Er wordt gestreefd om het maximale uit iedereen te halen.
Na het medewerkersonderzoek en het werkgeversonderzoek wordt gekeken of de uitslagen van de twee onderzoeken overeenkomen. Wij ontvangen de resultaten en gaan hiermee aan de slag. We bespreken de resultaten met de verschillende units. Hier komen ideeën uit voort, daar wordt een dashboard van gemaakt en met dat dashboard gaan wij dat jaar aan de slag om de cultuur binnen de organisatie te verbeteren.
Ieder jaar publiceert Great Place to Work de lijst van Best Workplaces van Nederland. Al een aantal jaar doen wij als organisatie mee aan dit onderzoek. Great Place to Work is een wereld voor onafhankelijk branchemarkt onderzoek. Het onderzoekt de cultuur binnen een organisatie. Wij zijn er trots op dat we in 2018 op de 8ste plek zijn geëindigd in onze categorie!
Het onderzoek van Great Place to Work biedt ons een onafhankelijk meetmoment dat wij ieder jaar gebruiken om onze hele organisatie tegen het licht te houden en te bepalen wat we als organisatie goed doen maar vooral waar we nog kunnen verbeteren. Aan de hand van het resultaat wordt ieder jaar door een werkgroep bepaald waar we het opvolgende jaar aan gaan werken en hoe we dat als groep het beste aan kunnen pakken. Zo zijn we met zijn allen altijd bezig onze organisatie te verbeteren.
Bij Squerist is de organisatiecultuur heel belangrijk. Voor ons gaat het er niet om hoe hoog wij eindigen tijdens de Best Workplaces Award. Wij gebruiken dit onderzoek als een tool om kwalitatief te meten hoe het met de medewerkers gaat. Voelen de medewerkers zich verbonden met organisatie en hebben zij een goed gevoel over Squerist? Dat is heel belangrijk voor Squerist, vooral ook nu de medewerkers vanuit huis moeten werken.
Great Place to Work kijkt zowel vanuit het perspectief van de medewerker als vanuit het perspectief van de werkgever naar een organisatie. Het medewerkersonderzoek wordt ook wel de Trust Index genoemd. De Trust Index geeft inzicht in de mate van vertrouwen, trots en plezier binnen Squerist. De Trust Index wordt anoniem ingevuld door medewerkers van de organisatie. De Trust Index bestaat uit zestig stellingen op vijf verschillende gebieden: geloofwaardigheid, respect, kameraadschap, eerlijkheid en trots. Een stelling die medewerkers bijvoorbeeld voorgelegd krijgen, luidt als volgt: “Iedereen wordt binnen deze organisatie hetzelfde behandeld”.
Het werkgeversonderzoek van Great Place to Work wordt ook wel de Culture Audit genoemd. Dit jaar is wereldwijd de stap gemaakt naar Great Place to Work For All. In het werkgeversonderzoek staan sindsdien inclusie, gedurfd leiderschap en staan waar je voor staat centraal. De kernwaardes zijn vertrouwen, effectief leiderschap, innovatiekracht en gedurfd leiderschap. Er wordt gestreefd om het maximale uit iedereen te halen.
Na het medewerkersonderzoek en het werkgeversonderzoek wordt gekeken of de uitslagen van de twee onderzoeken overeenkomen. Wij ontvangen de resultaten en gaan hiermee aan de slag. We bespreken de resultaten met de verschillende units. Hier komen ideeën uit voort, daar wordt een dashboard van gemaakt en met dat dashboard gaan wij dat jaar aan de slag om de cultuur binnen de organisatie te verbeteren.
Ieder jaar publiceert Great Place to Work de lijst van Best Workplaces van Nederland. Al een aantal jaar doen wij als organisatie mee aan dit onderzoek. Great Place to Work is een wereld voor onafhankelijk branchemarkt onderzoek. Het onderzoekt de cultuur binnen een organisatie. Wij zijn er trots op dat we in 2018 op de 8ste plek zijn geëindigd in onze categorie!
Het onderzoek van Great Place to Work biedt ons een onafhankelijk meetmoment dat wij ieder jaar gebruiken om onze hele organisatie tegen het licht te houden en te bepalen wat we als organisatie goed doen maar vooral waar we nog kunnen verbeteren. Aan de hand van het resultaat wordt ieder jaar door een werkgroep bepaald waar we het opvolgende jaar aan gaan werken en hoe we dat als groep het beste aan kunnen pakken. Zo zijn we met zijn allen altijd bezig onze organisatie te verbeteren.
Bij Squerist is de organisatiecultuur heel belangrijk. Voor ons gaat het er niet om hoe hoog wij eindigen tijdens de Best Workplaces Award. Wij gebruiken dit onderzoek als een tool om kwalitatief te meten hoe het met de medewerkers gaat. Voelen de medewerkers zich verbonden met organisatie en hebben zij een goed gevoel over Squerist? Dat is heel belangrijk voor Squerist, vooral ook nu de medewerkers vanuit huis moeten werken.
Great Place to Work kijkt zowel vanuit het perspectief van de medewerker als vanuit het perspectief van de werkgever naar een organisatie. Het medewerkersonderzoek wordt ook wel de Trust Index genoemd. De Trust Index geeft inzicht in de mate van vertrouwen, trots en plezier binnen Squerist. De Trust Index wordt anoniem ingevuld door medewerkers van de organisatie. De Trust Index bestaat uit zestig stellingen op vijf verschillende gebieden: geloofwaardigheid, respect, kameraadschap, eerlijkheid en trots. Een stelling die medewerkers bijvoorbeeld voorgelegd krijgen, luidt als volgt: “Iedereen wordt binnen deze organisatie hetzelfde behandeld”.
Het werkgeversonderzoek van Great Place to Work wordt ook wel de Culture Audit genoemd. Dit jaar is wereldwijd de stap gemaakt naar Great Place to Work For All. In het werkgeversonderzoek staan sindsdien inclusie, gedurfd leiderschap en staan waar je voor staat centraal. De kernwaardes zijn vertrouwen, effectief leiderschap, innovatiekracht en gedurfd leiderschap. Er wordt gestreefd om het maximale uit iedereen te halen.
Na het medewerkersonderzoek en het werkgeversonderzoek wordt gekeken of de uitslagen van de twee onderzoeken overeenkomen. Wij ontvangen de resultaten en gaan hiermee aan de slag. We bespreken de resultaten met de verschillende units. Hier komen ideeën uit voort, daar wordt een dashboard van gemaakt en met dat dashboard gaan wij dat jaar aan de slag om de cultuur binnen de organisatie te verbeteren.
Verder brengen, dat is wat wij doen. In samenwerking met onze klanten en aangepast aan elke unieke vraag. Denk je dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen of wil je gewoon bij ons een keer een kop goede koffie komen drinken? Voel je vrij om contact met ons op te nemen en dan kijken we samen wat we voor elkaar kunnen betekenen!
"*" geeft vereiste velden aan